Filtrowanie
Książki o reklamie
Liczba produktów: 74
Marketing - Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
74.13
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
74,13 zł
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
55.97
Książki
CeDeWu
55,97 zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
65.58
Nauka o języku
Wydawnictwo Naukowe PWN
65,58 zł
Rewolucja z Marketing Automation - Jak wykorzystać potencjał Big Data
64.74
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
64,74 zł
Badania marketingowe - Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
102.29
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
102,29 zł
Narratologia - Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
55.37
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
55,37 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
64.74
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
64,74 zł
Siła narracji marketingowej. - Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
37.93
Marketing i ekonomia
MT Biznes
37,93 zł