Filtrowanie
Książki o reklamie
Liczba produktów: 74
Marketing - Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
74.13
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
74,13 zł
Reklama produktów i usług bankowych - jej perswazyjność i konsekwencje
55.97
Książki
CeDeWu
55,97 zł
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
65.58
Nauka o języku
Wydawnictwo Naukowe PWN
65,58 zł
Rewolucja z Marketing Automation - Jak wykorzystać potencjał Big Data
64.74
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
64,74 zł
Badania marketingowe - Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
102.29
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
102,29 zł
Narratologia - Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń
55.37
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
55,37 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
64.74
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
64,74 zł
Siła narracji marketingowej. - Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
37.93
Marketing i ekonomia
MT Biznes
37,93 zł
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki
42.1
Marketing i ekonomia
MT Biznes
42,10 zł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
74.13
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
74,13 zł
Marketing Analytics - Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
83.53
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
83,53 zł
To jest marketing! - Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
42.1
Marketing i ekonomia
MT Biznes
42,10 zł
Mity marketingowe - Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
56.3
Książki
Nieoczywiste
56,30 zł
Marketing doświadczeń - Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
65.14
Marketing i ekonomia
CeDeWu
65,14 zł
Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej - Zastosowanie i oddziaływanie
91.35
Marketing i ekonomia
CeDeWu
91,35 zł
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
53.5
Polityka
Adam Marszałek
53,50 zł
Marketing Automation. - W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji
64.74
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
64,74 zł
Wykonywanie przekazu reklamowego. Kwalifikacja PGF.07. Podręcznik do nauki zawodu technik reklamy. Część 1
80.65
Książki
WSiP
80,65 zł